Informace pro studenty 4. ročníku se zaměřením na Pečovatelství a osobní asistenci:
Učební praxe probíhají v celodenních blocích 1x za 14 dnů.
Ve 4. ročníku je učební praxe zaměřena přímo na přípravu k praktické maturitní zkoušce, která je skládána v zařízení sociálních služeb a týká se přímé péče o klienta.
Informace pro uchazeče a studenty 1. - 3. ročníku (zaměření Pedagogika):
Učební praxe probíhají v celodenních blocích ve všech ročnících.
V 1. ročníku mají formu seznámení s pracovišti prostřednictvím návštěv a exkurzí.
Ve 2. ročníku pokračují exkurze a odborné semináře, studenti se též učí připravovat plány a projekty výchovné práce pro různé skupiny klientů a zároveň mají možnost reflektovat již absolvované průběžné praxe.
3. ročník je zaměřen na péči o seniory, kdy v 1. pololetí probíhá příprava ve škole a ve 2. pololetí pak praxe přímo v pobytových zařízeních sociálních služeb.
Ve 4. ročníku je předmět zaměřen na přípravu k praktické maturitní zkoušce, a to dle vlastního zájmu či zaměření studenta (student volí oblast péče o děti, seniory a osoby se zdarvotním postižením, či práci s kazuistikou a zpracování individuálního plánu péče v rámci základní sociální poradenství).
V průběhu učebních praxí se žáci pod dohledem vyučujících seznámí se všemi oblastmi zahrnujícími komplexní péči o dítě do tří let věku i o klienta sociálních služeb (tj. např. s realizací aktivizačních činností a sociálně terapeutickými činnostmi, sledováním fyziologických funkcí, podáváním stravy vč. znalosti diet, péčí o ležícího klienta, způsobem komunikace s dětmi, rodinami i zařízeními a různými institucemi).
Informace pro studenty 4. ročníku se zaměřením na Pečovatelství a osobní asistenci:
Učební praxe probíhají v celodenních blocích 1x za 14 dnů.
Ve 4. ročníku je učební praxe zaměřena přímo na přípravu k praktické maturitní zkoušce, která je skládána v zařízení sociálních služeb a týká se přímé péče o klienta.
Informace pro uchazeče a studenty 1. - 3. ročníku (zaměření Pedagogika):
Učební praxe probíhají v celodenních blocích ve všech ročnících.
V 1. ročníku mají formu seznámení s pracovišti prostřednictvím návštěv a exkurzí.
Ve 2. ročníku pokračují exkurze a odborné semináře, studenti se též učí připravovat plány a projekty výchovné práce pro různé skupiny klientů a zároveň mají možnost reflektovat již absolvované průběžné praxe.
3. ročník je zaměřen na péči o seniory, kdy v 1. pololetí probíhá příprava ve škole a ve 2. pololetí pak praxe přímo v pobytových zařízeních sociálních služeb.
Ve 4. ročníku je předmět zaměřen na přípravu k praktické maturitní zkoušce, a to dle vlastního zájmu či zaměření studenta (student volí oblast péče o děti, seniory a osoby se zdarvotním postižením, či práci s kazuistikou a zpracování individuálního plánu péče v rámci základní sociální poradenství).
V průběhu učebních praxí se žáci pod dohledem vyučujících seznámí se všemi oblastmi zahrnujícími komplexní péči o dítě do tří let věku i o klienta sociálních služeb (tj. např. s realizací aktivizačních činností a sociálně terapeutickými činnostmi, sledováním fyziologických funkcí, podáváním stravy vč. znalosti diet, péčí o ležícího klienta, způsobem komunikace s dětmi, rodinami i zařízeními a různými institucemi).
Kategorie: